Fbasturk en sağlıklısı klasik olanlar. Kendimize kullanıyoruz şaşma olmuyor. Zaten doktorum bana temaslı da alsan temassız da alsan evde eski tip bi tane mutlaka bulundur karşılaştırma yapmak için dedi. Allah inşallah sağlık versin ateşlenmesin ama gerekirse önce evdeki klasik ölçeri kullanacağım eğer zorlanırsam daha kapsamlı bir şey alacağım ben.