Seher1234seher yok bitanem umudunu kaybetme benimde 5 ay oldu farkinda değildim varlığının enfeksiyonum.vardi iğne vurdular ertesi günü peceteye geldi hastaneye gittim muane oldum gösterdim 3 haftalık dediler ama düştü iğneyi vurmadan bir gün önce kan verdim betam 1.20 çıktı ama bebek varmış iğneyi vurmasaydim ben şuan 3 aylıktim