Oztrk tup bebek tedavisiyle hamile kaldigim icin transfer gununden beri 4 gunde bir proluton igne oluyorum. Suan 9+5iz ikizlerim var. Suana kadar 2 kere sislik ve agri yapti belime igne yerine bacaklarima kadar vuran agrilar. Yapan hemsirenin eli cok onemli bu konuda tabi nereye yaptigi da. Hele ilkinde 3 gun solumu kullanamadim ustune yatamadim oturamadim acisindan igneyi batirdiginda kasima mi denk getirdi napti istemsiz bacagim oynamisti. Ama bi hemsire var Allah razi olsun keske her zaman ona denk gelsem ne igneyi batirdigini hissediyorum ne ilaci. Kalkip hemen yurumek lazim dagilmasi icin ve ben eve gidene kadar ovuyorum orayi dagilsin diye. Cok sukur 20ye yakin igne oldum 2 kere denk geldim iste sislige agriya.