baharmom35 Mlk_ cokkk sevindim hayırlı olsun inşallah kanda da güzel değeri görürsün darısı da başıma 😍🤲
Nzlcncncn Mlk_ bitane daha test alıp yapın bakalım oda böyleyse gebelik var demektir inşallah. Benim adetim 2 gün geçince bundan daha silik bi testle öğrendim
Nzlcncncn Mlk_ ben olsam asla sabredemezdim 😂 bence yap gitsin emin olmazsan sabah ilk idrarla yaparsın
Mlk_ Nzlcncncn https://mutluresim.com/image/nsTbdS Bu akşam yaptım kaset test 🥹 son 2 gün kaldııı salı kan vericemm
NurselenKutlu28 Mlk_ ooo çok iyi gelmiş canım iki tane mi embriyo transferi oldun değerin çok yüksek çıkmış
Mlk_ NurselenKutlu28 1 tane oldum canım 4AA bende çok şaşırdım değeri görünce 🥰🤲🏻🤲🏻 Allahım bu yolda olan isteyen herkese nasip etsin inşallahh🫶🏻🫶🏻🤲🏻🤲🏻
NurselenKutlu28 Mlk_ değerin çok yüksek çıkmış canım bende iki embriyo transferi olmuştum 13 gün 1564 çıkmıştı ikisinde tutmuştu ondan sordum iki embriyomu diğe
anka01 Mlk_ merhaba ben 3. Transferimi olacağım cuma günü transfer öncesi özel birşey yaptınız mıa caba yeme içme düzeninizle ilgili
Mlk_ anka01 valla canım hiç bişey yapmadım transferden sonra meyve çok yedim balık yedim ama özellikle bişey yapmadım😘😘