Efnan-77 Kızlar 2 bebeği düşünüyoruz hamile kaldım 5 hafta kahverengi lekelenmem oldu gittim geldim falan 8 haftaya kadr bekledik meğer boş gebelikmiş Kürtaj oldum 3 ay geçti yine hamileyim 5 haftadayım ve yine lekelenmem oldu busefer pembemsi kanın açığı
Narin9 Efnan-77 doktorunuz varsa söyleyin düşük tehlikesi de olabilir yerleşme kanaması da ona göre ilaç verir düşüğü önlemek için
zehraks Efnan-77 merhaba ben de yaşadım hatta regl sandım ama yerleşme kanamasıymış inşallah sizin de öyledir
Efnan-77 zehraks inşallah canım inşallah öyledir bi kere daha aynılarını yaşamak istemiyorum 3 ay önce kürtaj oldum zaten boş gebelikten
zehraks Efnan-77 ben de 1 düşük bir boş gebelikten sonra hamile kaldım. Affedersiniz pedim vardı regl kanı gibi de değil kahve de değil biraz fazla akıntım olmuştu
Efnan-77 zehraks yok benim çamaşırıma vs gelmiyo yada idrarla sadece silince geliyo azcık silik pembelik