Damla-1 Arkadaşlar merhaba 28 aralıkta transfer oldum çok şükür gebelik oluştu geçen hafta dr gittik kese ufak çok yeni ama gözüktü yarın kalp atışı için çağırdı doktor hem heyecanlıyım hemde bi yandan korkuyorum gece kötü rüyalar gördüm bunları hissetmem normal mi..
tgbmerve Damla-1 beklenilen bir gebelik olduğu için normal bu endişeler, benim deneyimlerimde travmalarim olduğu için çok umutsuz gitmiştim 3. Tüp bebeğe 6. Haftada dolu keseyi görünce ağlamıştım , herşey yolunda gidecek öyle düşünün
ayseguluyv Damla-1 bende sizle aynı tarihte transfer oldum , dün kalp atışı duyarim umuduyla gittim ama malesef duyamadım çok uzgunum
EbruBoluKaya Öncelikle hayırlı olsun bir tüp bebek annesi olarak tebrik ederim. Çok normal ilerleyen zamanlarda o korkular daha da artıyor merak etmeyin içinizi ferah tutmaya çalışın. Önce kese korkusu sonra kalp atışı korkusu sonra her muayene öncesi birşey oldumu korkusu hareket edene kadar böyle. Hareket edinceye bugün az oynadı korkusu anlıycapın annelik bu hep korkuyla geçiyor ama sonund sonu kucağına alınca herşey bitiyor
Damla-1 EbruBoluKaya Teşekkür ederim evet gerçekten öyle sonu yokki aman bi transfer olsun aman tutsun aman pozitif çıksın aman yükselsin yükseldi kese gözüksün kalbi atsın yolunda gitsin üçüncü ayda dikiş atılacak bu erken doğum yaptım bebeklerimi kaybettim ..ister istemez korkular yaşıyo insan rabbim hepimize yardım etsin sağlık versin inşallah
Damla-1 tgbmerve hepimizin zaten o korkuları travmaları böyle yapıyor maşallah tebrik ederim annesi duymuşsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Damla-1 Teşekkür ederim evet gerçekten öyle sonu yokki aman bi transfer olsun aman tutsun aman pozitif çıksın aman yükselsin yükseldi kese gözüksün kalbi atsın yolunda gitsin üçüncü ayda dikiş atılacak bu erken doğum yaptım bebeklerimi kaybettim ..ister istemez korkular yaşıyo insan rabbim hepimize yardım etsin sağlık versin inşallah
Damla-1 ayseguluyv bende Salı günü gidicem henüz belli değil.. doktor bi şey dedi mi peki sekizinci haftaya kadar duyulma süresi varmış sanırım
ayseguluyv Damla-1 2 hafta sonra tekrar kontrol edelim bekleyelim dedi inşallah seninde benimde duyulur
ayseguluyv Damla-1 doktora gittiniz mi acaba merak ettim inşallah güzel haberler nasip olur bana umut olursunuz 🤲🤲
Damla-1 ayseguluyv inşallah moralimizi bozmayalım dua edelim bakalım Allah büyüktür bu bekleyişlerimiz de sonuçlanır Allahın izniyle zor geçiyof biliyorum bende öyleyim ..
ayseguluyv Damla-1 Rabbım büyük yok var eden Rabbım inşallah kucağımıza alacağımız günleri de nasip eder 🤲 fazlasıyla insanı üzen bir süreç ama bize dusende sabretmek napalim inşallah buraya arka arkaya duyduk çok şükür diye yazarız 🤲
Damla-1 ayseguluyv gittim canım çok şükür duyuldu ama duyulmasa bile sekizinci dokuzuncu hafta da duyulan oluyormuş bazende vajinal muaynede 🙏bol bol dua edelim inşallah güzel olacak haftaya gittiğinizde
Lavinya_21 Damla-1 korkutmayın kendınızı lütfen. Benim ablamda aralıkta transfer oldu. . 2 hafta önce kese göründü. Gecen hafta cuma günü ise kalp atişi. Ablamda kendını cok korkuttu ya duyulmazsa kalp atişi diye. Ama cok şükür ki duydu. İçi öyle rahatladı. Kötü düşünceleri atın aklınızdan
ayseguluyv Damla-1 çok şükür çok sevindim Rabbım kolaylıkla vaktinde kucaginiza almayı nasip etsin 🤲❤️ darısı bana inşallah. Kaç haftalık olarak hesapladım doktorunuz
Damla-1 ayseguluyv 6+6 haftalık dedi.. inşallah sizinki kaç haftalıktı rabbim en kısa zamanda nasip etsin duymanızı duyacaksınız da ben inanıyorum on gün önce gittiğimizde benimde duyulmamıştı