Babyy21 Merhaba 36 haftalık gebelikte göğsümün uçları yara oldu neden bilmiyorum. Birinde böyle sanki süt kurumuş orada kabuk bağlamış gibi bir yara var hiç geçmiyo. Ne yapmam lazım tavsiyesi olan varmı
Dnmzzeda Babyy21 Kullan bence belki faydası olur birde ayva çekirdeğinden jel yapılıyor öyle de yapabilirsin