tatlibebegim_ şeker var mı yok mu ben anlamıyorum dün kontrole gittiğimde bebeğim 2 hafta falan önde çıktı doktorumda şüphelendi
Yozgee tatlibebegim_ ilk tokluğun yüksek çıkmış ikinci tokluk çok yüksek değil aslında .. Açlığın da normal Bebeğin şuan ki kilosu nedir peki ? Yarın bende yaptıracağım bakalım bende şüpheleniyorum kendimden.. Herhangi belirti varmıydı peki şekerle alakalı
rabisskocc tatlibebegim_ ben anlamıyorum pek çünkü ben içtiğimde kusmuştum, ona rağmen düşük çıkmıştı şekerim ama seninki normal değerlere göre yüksek kilon ve bebeğin kilosu nedir acaba
Mervs tatlibebegim_ bu şeker yüklemesi sonucu demi ilk bakılan açlık sonucun sonraki 1 saat sonraki degerin en sonuncuda 2 saat sonraki degerin o şekilde vermedinmi kanı ? Şöle ben 75 lik içtim doktorum ama sonucun 150 çıktı dikkat etmen gerekiyor dedi 1 hafta ölçüm yaptım açlık 90 85 arası geldi sıkıntı yok toklukta 110 en yüksek 114 geldi doktorum dikkat et dedi tatlı hamur işi tüketme uzak dur dedi 7,5 aylık hamileyim toplam daha 5,5 kilo aldım yani bebekte haftasıyla uyumlu ondada sıkıntı yok niye böle dedi bende anlamadım sınır 160 diyebiliyorum bu şeker yüklemesi sonucundaki degeri
tatlibebegim_ Mervs evet dediğiniz gibi 75 gramlık içtim 24 haftalığım bende bebeğim 26 haftayla uyumlu çıktı doktor iri bebek deyip şekerden şüphelendi direk
Yaseminnny Mervs 75lik yuklemede sınır 180mis benim de 164 falan cikmisti doktor sonuc fena değil 1 hafta dikkqt et tokluk bakalim dedi sizin sonuç daha da iyi
2lokummannesiii Mervs hayır sınır 160 falan değil bu değerler nasıl normal kabul ediliyor anlamıyorum. İlk gebeliğimde bende yaptırdım ve ilk saat 140 ikinci saat 120 ydi. Şimdi değerler değişmiş ama 180 altında mesela 150 çıktı diyelim bunda da şeker var demektir. Tokluk sıkıntıda demektir. Doktor normal deyip sonradan çok fazla şekeri yükselenleri gördüm burda. O yüzden diyetle kontrol altında tutulması lazım.
Mervs tatlibebegim_ evet haftasından 2 hafta önde çıkınca şekerden şüpheleniyor benim arkadaşımla aramda 2 ay var o dogum yaptı bebegi önde çıkmıştı ve şeker yüklemesi çıktı şekeri çıkmıştı doktor diyet yaptırmıştı
tatlibebegim_ Mervs kaç haftalık doğurdu arkadaşın benim haftam erken bide daha, pcos var bende insülin direncim fazlaydı zaten oda etki etmiş olabilir mi
Mervs tatlibebegim_ bendede pko var canım ve insülin direncim var yıllardır diyetle hamile kaldım hatta sonucum çogu kişi normal diyor doktor diyet önerdi sanırım insülin direncimde varya ondan öle düşünüyor olabilir arkadaşım malesef erken dogum yaptı 35 haftalıktı 2 hafta bebeği küvezde kaldı
tatlibebegim_ Esranyr 775 gram 24+3 ama bebek 26 haftalık çıktı karın çevresi falanda doktor doğuma kadar böyle giderse 4 kg olur dedi
Yagmurakyurek tatlibebegim_ gelmez insalalh gelirsede serumlarla falan durdururlar gelmez 🩵kafana takma
tatlibebegim_ Yagmurakyurek inşallah ya çok üzüldüm idrarda protein kaçağıda varmış sanırım doktora attım sonuçları yazmadı daha keyfini bekliyorum
tatlibebegim_ Mervs ben aşılamayla hamile kaldım diyet yapmaya çalıştım yapamadım veremedim glifor içtim gram kilo veremedim 73le hamile kaldım 70 oldum şimdi geri 72 73 arasıyım siz kaç kiloyla hamile kaldınız
Mervs tatlibebegim_ benim olayım biraz karışık nereden başlasam diyetisyene gittim 2 yıl önce ikiz hamile kaldım 82 kiloyla hamile kaldım ondada çok kilo almadım 6 7 kilo almıştım erken dogum yaptım malesef kaybettik sonra tekrar diyete başladım tekrar hamile kaldım ozaman 88 kiloydum mayıs ayıydı ve bebek gelişmedi kürtaj oldum sonra adet görmeden tekrar hamile kaldım hem 2 ay adet görmedim ve kurban bayramı zamanında 4 gün tatildeydim hep hazır yedik birden 92 kiloya çıktım sonra ögrendimki tekrar hamileyim şuan daha 97,5 kiloyum ve 7,5 aylık hamileyim
sedanur4004 tatlibebegim_ haftası büyük cıkmış ya belki onunla alakalıdır ilk gebelgmde oğlumda baya önde gidiyordu 4000 kg doğdu ama o haftalarda kaç kiloydu onu hatırlamyrm şeker yoktu bende sende de çıkmaz inşallah genetiktir inşallah