20 günlük bebeğim sütüm yetersiz hem mama hem süt veriyorum sizler mama yada süt verenler mamayı yada emzirmeyi ne kadar sürede ne miktarda veriyosunuz doktorlar 3 4 saatte bir verin diyor ama bebek açlıktan ağlıyor nasıl o kadar bekleyelim iyice saçmaladılar tavsiyelerinizi bekliyorum.