Selam kızlar sonucum böyle çıktı aynı durumda olup doktoruyla görüşen var mı ne dedi doktorunuz sonucum yeni bu sabah çıktı daha doktora gitmedim annem şeker hastası ona attım açlık şekerim biraz düşükmüş tabi doktorun düşüncesi önemli o yüzden bilgisi olan yazabilir mi teşekkür ederim şimdiden🌸
