inarches Kızlar Bursa da Yıldırım Doruk hastanesinde doğum yapanlar memnun kaldımı acaba tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum.
inarches Yagmurakyurek Aynen sen benden biraz daha önce doğum yapacaksın bekleyelim bakalım kimler ne yaşamış merak ediyorum :)
inarches Aseleft Siz Doruk hastanesinde doğum yapmıştınız değil mi sizin normal doğum muydu sezeryan mi?
Egizemumay16 Bende 26 ocakta sezeryan olacağım doruk yıldırımda deneyim paylaşabilecek olan varsa sevinirim çok heyecanlıyım 😭😭😭
Egizemumay16 inarches 39. Haftayız bebeğimiz makat geliş duruyor o yüzden zorunlu sezaryen olacağız ben normal olmasını isterdim ama dönmedi maalesef
inarches Egizemumay16 Bende tam tersi sezeryan istiyorum benimde ilk bebişim ama nedense normal doğum bana daha korkunç geliyor.Acaba hastanede isteğe bağlı sezeryanda fiyat değişiyormu diye düşünüyorum çünkü ben sorduğumda bana normal doğumunda sezeryanında fiyatının aynı olduğu söylendi☹️
Egizemumay16 inarches evet bize değiştiğini söylediler, normal doğum ve zorunlu sezaryen aynı isteğe bağlı sezaryen biraz daha pahalı. 13 bin olarak anlaştık biz 1 gece yatış dahil bebeğe yapılacak tahliller dahil anneye yapılacak kan tahlilleri vs. Hariç
inarches Egizemumay16 Kan tahlilleri dediğinizde sanırım anestezi doktorunun falan yapacağı tahliller deme birde spinal mi olacaksınız spinal iğnesi için falan ayrıca para istiyorlar mı acaba?
Gulsah16 Egizemumay16 merhaba ilk doğum sezeryan olduğu zaman ikinci zorunlu sezeryanda mi giriyor isteğe bağlı sezeryanda mi acaba biiyor musunuz
Egizemumay16 inarches hayır spinal için ekstra ücret istenmedi ama epidural olursa 3 bin tl kadar bi fark oluyormuş sanırım
Egizemumay16 inarches evet ameliyata girmeden önce doktor kan tahlili isterse onlar fiyata dahil değil
inarches Egizemumay16 Ben sorduğumda fiyat sabitlemesi yapamadıklarını söylemişlerdi bende zamlardan önce sormuştum.Birde eşiniz doğuma girebiliyor mu onu biliyor musunuz bir de başınızda kaç refakatçi kalabiliyor biliyormusunuz?