Barabar Merhaba tecrübeli anneler, Yenidoğan için hangi marka bez, şampuan, deterjan, pişik kremi vs gibi ürünleri kullanıp memnun kaldınız?
tunasmom Barabar Bez: baby turco kullanıyoruz 7 aydır sorun yaşamadık Şampuan ve deterjan: Siveno Islak mendil:baby turco Pişik kremi: Iva Natura ve Incıa İçerikleri temiz doğal ürünler kullanıyorum hepsinden memnunum sorun yaşamadım bugüne kadar
Mervepera Barabar bez prima preminum care ıslak mendil ilk zamanlar prima kullanmıstım tabi pamuk öncelik deterjan uni baby mavi kapak olan şampuan sebamed almıstım suan ecowell kullanıyoruz pişik kremi bebanthol harici hiç birsey etki etmedi Vucüd kremide mustela