Ben canım tek transfer 5aa ydı. İlk deneme de pozitif gördük çok şükür. Sana tavsiyem gerçekten bu şekilde düşüncelere girme. Duanı et inancın tam olsun sürekli acaba tutundu mu burda mı demek yerine benimlesin biliyorum annem de 🌸olumlama yap gerisi Allah ın takdiri.. ben söylenen zamanda test yapmaya kendimi hazırlamıştım 14 gün sonra yani ama 8. Gün leke geldi yerleşme kanamasıymış 11. Gün de tekrar gelince doktorum kan ver dedi.. 111 le öğrendim. 8. Güne kadar da her gün yürüyüş yaptım normal hayatımda ki gibi. Sadece temizlik yapmadım ağır iş yapmadım yemek bulaşık bendeydi evde tek kalmak istedim bebekle ilgili kimse beni uyarmasın ki stres yapmayayım diye.. bide temizlik ürünlerinden uzak durdum eşim yaptı genelde çamaşır suyu vs. Bol bol da su içtim güzel pozitif bi süreç geçirdim .. darısı sana olsun inşallah güzel haberi alırsın 🫶🏻