ElifKarata yuh o kadar pahalı mı cidden biz Ankara’da bi aspava ya gidiyoruz 600 tl falan ödüyoruz toplamda ama ana yemekten önce ikramlıklarla doyuyorsun zaten yemek bitince de semaver çay veriyorlar bir de ikram olarak tatlı veriyorlar mis gibi yer yolunuz düşerse Ankara’ya bi aspava yaw mutlaka gidin