zuleyha234_ malesef bunun çözümü asla yok 30uncu hafatada başladı bende göğüs kafesi ağrısı bebeğin ayklri orda olduğundan dolayı ağrı oluyor 🫶bizzat kendi gözümle ultrosonda görmüştüm doğum pozisyonunu almıştı hayla doğum pozisyonunda 35haftlgiz ilerleyen zamnlrda göğüs kafesinin orda sertlik hisedebilirsin korkma bebeğin ayaklri o 🤣😀ben korkmuştum başta