Susu21 Sibelozdemir bende aynı durumdaydım 20 . Haftalarda , doktorum bazen ağlatacak derecede tekmeler hissedebilirsin dedi 32. Haftadayım biraz daha rahatım. Bebişin Pozisyonundan kaynaklı
Aysemm44 Sibelozdemir Ben arkadaşımla hastaneyle gittim aynı haftadayız bende asagıda hissediyorum ama onda 2 cm açılma varmş çok riskli hastaneye yolladılar
Sibelozdemir Elifdddd ayakları aşağı da değil doktor öyle söyledi elleriyle vuruyordur dedi resmen çıkacakmış gibi oluyir
Susu21 Bebisbg34 son 2 3 gündür hareketlerde yavaşlama azalma hissediyorum büyüdüğünden kaynaklı olsa gerek ama hareket ettimi de tam ediyor.
Kiwitoveannesi Sibelozdemir bebeğin pozisyonundan dolayı canım bende gittiğimde sordum 26 haftaligim elleriyle tekmeliyor elleri assagidaydi yan şekilde yatıyor bazen çok sert tekmeliyor
BhrRzgr_06 Sibelozdemir Bende bir hafta önce aynı durumdaydım benim serklajım var birde en ufak bir şey de aklım çıkıyor İyiki gitmişim serklaja rağmen servikal uzunluk 17 mm ölçüldü ve doğuma kadar yatacağım Siz gene de bir doktora gözükün
Sibelozdemir BhrRzgr_06 bugün gittim kontrole doktor elleriyle vuruyor dedi ondan dedi ultrasondan bakıp bir sıkıntı yok dedi
BhrRzgr_06 Sibelozdemir çok şükür Allah’a emanet olsunlar rabbim esirgesin sağlıkla zamanında kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
BusraTi36 Sibelozdemir bugün bunu doktora sordum normal olduğunu 28. Haftada yukarı çıkacağını söyledi 😊
Zeynomsu Sibelozdemir beni benden alıyo o vurmalar. Karnıma vur yana vur sağa sola vur vajinama ne vuruyon demi.. sarsılıyorum oraya vurunca bi soluğum. Kesiliyo
Amina1993 Zeynomsu bugün benide öyle vajinami tekmeledi hep bende aynen senin gibi orda ne işin var dedim çık yukarı karnıma vur sağa vur sola vur aşağıda ne işin var senin dimi ☺️ sağ salim vaktinde gelsinler de naparlar yapsınlar
13Gamze08 Susu21 ay bende bundan dertliyim 29+5 iz hareketlerde azalma var doktor iki gün önce şükür yolunda dedi ama insan hareketleri sık sık hissetmek istiyo 😊 ilk olunca evhamlanmamak zor
BhrRzgr_06 Sibelozdemir Bugünde ekstra sanki içerden tırnak atmış gibi bir sızlama oldu yarın doktor kontrolü var soracağım baya canım yandı
BhrRzgr_06 Sibelozdemir Sordumda kaarnın büyüdüğü için bebek de harket ettiköe olur normal dedi ama böyle bir acı yok yani çok canım yandı