Dilo721 Kızlar ilk üç ay bulantım çok daha azdı hatta endişe ediyordum az diye. Bu ara çok bulantım oluyor arada kusuyorum hafiften baş dönmesi de hissediyorum normal mi sizce, bunların başta olması gerekmiyor muydu :(