Ben orada riskli gebelik için perinatolojiye gidiyorum. Daha 2 gün önce kontrolüm vardı, doktor bi dahaki ay detaylı usg sonuçlarına bakacağız dedi.
Burada mı yapılacak diye sordum ama yapılmıyormuş. Dışarıda yaptırıp getireceksiniz dedi doktor.
Randevu alırken zaten yazılıyor detaylı yapılmaz diye. Takipli hastalara belki yapılıyordur en azından diye düşündüm ama yapılmıyormuş maalesef.