Eyllgmzli su birden gelirmiş ve bacaklardan aşağı inermiş . Sizin ki çiş yada akıntı olabilir. Çünkü geçenlerde gece bi uyandım bi ıslaklık hissettim lavobaya gittim avuç içi kadar ıslaklık var çamaşırımda. O kadar korktum ki suyum geldi diye. Sordum soruşturdum su değilmiş su sürekli okurmuş . Benim ki çiş miş🙈 bebekler aşağı idrar torbasına başkı yaptıkça çişimizi tutamıyormuşuz😅