dyaman hamilelikte yaşanabiliyor canım yalnız değilsin. Bende ara ara çok şükür uzun süre olmamak kaydıyla yaşıyorum. Uyuyamadığın zaman kendini zorlama zorladıkça stres hormonu salgılanıyor oda iyice uykuyu kaçırıyormuş. Eğer çalışmıyorsan gün içinde evdesin gece uyumazsam gündüz uyurum ne zaman canım isterse diye düşün kendini rahatlat. Birde yatağa girmeden önce ekrandan bir süre uzaklaşmış ol. Ayrıca gün içinde çok yorulunmadığı zaman gece insanın uykusu gelmiyor. Eğer riskli bir gebeliğin yoksa gün içinde kendini yor, yürüyüşe git, bişey almayacaksan bile market mağaza gez. Akşama yorgun gir yatağa.