Deylem ben serkulajliydim bebeğimin suyu çok fazlaydı sekerlerim aşırı yükselmeye ve aşırı düşmeye başlamıştı tansiyonum düşüyordu ve kilo vermeye başladım sonra 36 haftalıkken dikislerim alındı anında 1 cm açıklığım oldu 4 gün sonra nisan benzeri bir akıntı geldi 37+2 de suni sancıyla doğumu başlatmaya karar verdik tansiyon ve şekerin düşmesi ve hızlı yükselmesi bebek için tehlikeliydi çünkü 18 saat suni sancı aldım ama hiç acilmam ilerlemedi hep 1 cm di 120 e vuran sancılarım olmasına rağmen gece saat 12 de sezeryana alındım çok yoruldum ve pes ettim çünkü dogumun 2 gün surebilecgini öğrendim ve bebeğime birşey olur diye korkudan hiç birşey yiyemiyordum