Kızlar ayakta iş yaparken 1 saatten sonra kalçamdan bacağıma ağrı giriyor kasılıyor yürüyemiyorum sinirler sıkışıyor heralde ama şiddetli ağrı ve yürümekte çok zorlanıyorum topallıyorum resmen ne yapabilirim bu durumu yaşayan varmı varsa nasıl geçiriyorsunuz ağrısını