1fatma_nurr Kızlar tüketiyormusunz ne sıklıkla yiyorsunuz insanın canı istiyor ya bisey olurmu guvendigmz iyi yerden alırsak eğer
YldrmNUR 1fatma_nurr iyi pişmesine dikkat et. Haftada 2 gün yediğim oluyor. Hergün kendimi yumurta yemek için zorluyorum o yüzden bazen sucuklu yumurta yapıp yiyorum
Haticege06 1fatma_nurr tüketmiyorum zararını fln bilmem ama aşırı tiksindim kokudan fln eşime bile doğumdan sonra yemesini rica ettim😂
Gul_se77 Gebelikte zararlı olduğunu bilmiyordum ilk aylarda çok yedim nerdeyse hergun suan 7aylk hamileyim nadiren yiyorum arada sırada yemekten bi sorun olmaz Cok sukur bi sıkıntı olmadı okadar yememe rağmen sucuklarin iyice pişmesi lazim
tugcesakzci 1fatma_nurr iyi pişirdiğin ve güvendiğin bir yerden aldığın sürece yiyebilirsin ben hep yiyorum 🙏 ama yine de doktoruna danış mutlaka bazı doktorlar iyi pişse dahi istemiyorlar
Hazal966 1fatma_nurr ben tüketiyorum. İyi marka sucuk olmasına dikkat ediyorum 2 haftada 1 fln yiyorum