Hanımlar şu an 12+1im ve iki gündür adet sancısı gibi sancılarım var. Düne göre bugünküler biraz daha ağır ama ağrı gibi değil de daha çok rahatsız eden bir his gibi. Doktoruma danıştım akıntı ve idrarda yanma var mı diye sordu, akıntı biraz var ama yanma yok ve lekelenme falan da yok. Bana progestan kapsül verdi vajinal kullan dedi. İnternetten bakınca düşük riski olanlara verildiği yazıyor.
Yani şimdi benim düşük riskim mi var yoksa nolur nolmaz diye önlem mi alıyor ? Endişe etmeli miyim ? Aklımda binbir soru 😣😣