Merhabalar 15 haftalık hamileyim. Doktor bebeğin rahim ağzına yakın olduğunu söyledi. Şuan için normalmiş ama büyüdükçe yukarı çıkması gerekiyormuş. Bugün rahmimde sancı ve ağrılar oluyor aşırı şiddetli değil ama rahatsız ediyor ilk kez böyle oluyor. Bebekte aşağıda olduğu için korkuyorum bilgisi olan var mı?