Herkese merhaba ben 36-37.hafta gibi sezeryana karar verebilmiş bir anneyim,son ana kadar normal doğum yapabilirim geliyordu ama çatı muayenesi günü gelince doktorum tekrar sordu ve sezeryan olacağımı söyledim halbuki ilk aydan itibaren kendimi normal doğuma hazırladım yürüyüş spor diyetisyenle destekledim 15 kilo almıştım,cesaret işi ben edemedimm…Gelelim doğuma pzartesi 15.ocakta Spinal+Epidural ikisi de olacak şekilde doktorumla planladık,ve yarım saat boyunca sohbet ede ede herşeyi kulaklarımla duyarak bebeğimi gördüm ameliyatın ilk 5 dk sı gelmişti bile,eşim de yanımdaydı hiç ama hiç ağrı acı olmadı,dokunma hissi vardı ama gıdıklama gibi öyle düşünün,odaya çıktım epiduraldan ötürü 8-9 saat daha hiçbir şey hissetmedim bebeğimi rahat rahat emzirdim oturuyordum rahat rahat,tabi ilaçların etkisi geçince zor bir gece geçirdim hastanede ilk yürüyüşümü yaparken tuvalette falan ama bugün 2.gün evdeyiz artık ve yavaş yavaş yürüyorum tuvalete gidiyorum yanma hissi sezeryan yerinde ama dayanilmicak gibi değil ben iyiki diyorum sezeryan olmuşum her şey çok güzeldi,tercih sizin tabi ama ben normal yapamazmışım.:)