melkebtt Arkadaslar 37 haftalık olduk.. Sag tarafımda gogsumle karnımın bırlesştıgı yer bıcak saplanır gıbı sanıyor ve uyusuk yer gecerkem kasınır ya ole kasınıp yanıyor sızdede bole bı sey var mı