Ve aleykûm selâm ve rahmetullahî ve bereketullah kardeşim. 41 yaşındayım. 5. gebeliğim ama insaAllah ilk doğumum olacak. Digerlerini 6. haftalarda kaybettim. 28+3 olduk elhamdülillah. Yaş ve önceki ameliyat kayiplarim göz önüne alındığı için 38+ da sezeryanla olacak insaAllah doğumum. Haftam o yüzden sizlere göre daha az aslında. Martın 26si haftasi bizde kavuşacağız nasipse Abdullah ımıza🤗🤗🤗. Rabbim hepimize sağlikla hayirla evlatlarimizi dünyaya getirmeyi nasib etsin,amin... 😊😊😊