lilasmom_ açıkça söylemek gerekirse ben kimsenin söylediği negatif durumları umursamıyorum düşünmüyorum. Düşünüp, okudukça daha çok etkileniyor insan bir acaba mı diye düşünüyor ister istemez. Kendimi sadece pozitife ve iyiye odakladım. Herşey bizim sağlığımız için. Doktorum 27 ocak dedi ama bu cuma netleşecek bakalım saati falan. Senin ne zaman?