1palyaco Hk0326 korkmayın ama doktora görünmenizde fayda var bian önce doktora görünmenizi öneriyorum 🌸
haticealg Yerleşme kanaması olabilir ama her ihtimale karşı doktora gitmesin umarım kötü bişey yoktur
Gulcan-07 Yerleşme kanamasıda olabılır düşük riskide hamılelık sürecınde hiç bi kanama normal değil acile gidip gözükürseniz içiniz rahat eder
1palyaco Hk0326 1 hafta uzun bir süre bu konu için. Kadın doğum acili varsa oraya gidin veya normal acile de gidebilirsiniz ben o şekilde yapmıştım bende yaşadım lekelenme . Yani tedbir almak gerekir o yüzden gün içinde gitmenizi öneriyorum .
ikiminikannesi_ Doktorunuz var mı tek bir tane hemen arayın bende de olmuştu az az doktoru aradım sakın ol devam ederse hemen gel demişti ama ben progestan kullanıyorum basindan beri önlem için
Hk0326 Kızlar öneriniz için teşekkür ederim hemen kadın doğum acile gelfim maalesef bebeğimin kalbi durmuş rabbim kimseye yaşatmasın kürtajla almak zorunda kaldılar
haticealg Hk0326 çok üzüldüm, zor bir durum bende 8 ay önce kaybettim ama şimdi tekrar hamileyim , her nasip vaktine esirmiş . Umarım tekrar güzel haber alırsın yakın zamanda..
Hk0326 haticealg teşekkür ederim rabbim inşallah en doğru zamanda sağlıklı bir şekilde nasip eder inşallah