zey-nep11 Kızlar ben dun gece kahve rengi akıntı gördüm snra adet olcam sandım bugun sabah ilk idrarla yaptım ben görmedim bısey ama bı kararıklık vardı umursamadm arkadaşm efekt yaptı böyle cıktı ? Sizce? Görüyor musunuz?
1palyaco zey-nep11 evet çok hafif görüyorum . Yeni yeni oluşmaya başlıyor sanırım. Yarın sabah ilk idrar ile tekrarlayın veya bugün kan vermeye gidin 🌸
Patito__ zey-nep11 bende adet gecicikince lekelenme gormustm bole damarli uzayan bir akinti idi acik kan seklinde. İki gun bekledm adetim gelmeyince test yap cok silik cikmisti ama normaldede karrti olmadn gozukuordu degerm 50 cikmisti. Kan verin veya sabah tekrrlayin hamilelk varsa koyulssacaktir
zey-nep11 1palyaco inşallah balım Allaj razı olsun inşallah oluyordur. Ocak 5 pikti 6 sı 7 si catlama değerlendırdık 12 13 oldu işte
zey-nep11 edaozkyyy ay duamız kabul oluyo sanırım cok yenı sanırım daha 12 gun oldu ilşki üzerinden ve hala bej gelmiş kan yok ama inşallah olmam kan verıcem aksam galıba bakalım gelmezse aksama kadar❤️
edaozkyyy zey-nep11 Ay inşallah güzel sonuçlar alırsın kuşum benide haberdar et mutlaka kan sonucunu bende bugün verdim sağlık ocağına yarın çıkacakmış sonucum ♥️
Yarennasal zey-nep11 negatifte nasıl ikinci cizgi cıkıyor ya üzüldüm gerçekten insallah nasip olur sizede banada
zey-nep11 edaozkyyy blmıyorumm erken gebelıkte yaptm şimdi yok.adet bugun ıkıncı gun gecıkıyor bakalm nolcak ama adet olurum ya sanmam.