Aysnrclk hastane için de yedek lazım olabiliyor. Kanamanız yoğun olursa leke olabilir, damar yolu çıkarılırken kan olabilir.
Sadece bir tane pijama takımı varsa bir tane daha alın yedek olarak yanınızda bulunsun. Lazım olmazsa da temiz kalır, eve gelince giyersiniz.
Ama dediğim gibi illa beyaz olsun diye şartlanmayın. Sevdiğiniz ve evde de kullanabileceğiniz bir şey olsun. Bir iki kere giyip kenara koymak için çok pahalı artık herşey.