Kızlar duyduğuma göre belirli kilonun üzerinde olan bebekler sezeryanla alınıyormuş. Bu doğru mu doğruysa kaç kilo üzeri sezeryan oluyor?
(37. Haftama giriyorum yarın, dün doktorum böyle giderse bebek büyük doğacak dedi,ama hiç sezeryan fln demedi) yardımcı olurmsnz ❤️