Kızlar 40+0 dayım bu sabah sancıyla uyandım ve doktor randevum vardı iç çamasırıma sürekli biseyler akıyor gibiydi akıntı sandım doktora geldim anlattım suyun olabilir dedi muayene için dogumhaneye yönlendirdi ebe muayene etmeden nişanım geldi acık kırmızı renkli ve açıklığım varmış 2 cm . Doktor ultrasonla baktı bebek iri istersen sezeryan yapalım dedi normal denemek istiyorum dedim bekliyoruz bakalım bana dua edin 🙏🏼