Asii5656 bende 34. Haftadayım bel ağrım var bacaklarım cok fena ara ara kasık agrısı ama bel agrım fazla regl agrısı gıbı mı anlamadım normal bır agrı mı benımde ilk o yüzden bilmiyorum ama doktora ne zmn agrılardan bahsetsem hep normal dıyor o yüzden sormuyorum bu ağrıları :)