@Emruha26 canım troid ilacı kafana göre bırakabileceğin bir ilaç değildir , bebek için aşırı zararlı o ilacı bırakmış olman ben ömürlük kullanıyorum ölene kadar kullanıcam çünkü ilaçla çalışıyor tiroidlerim senin gebeliğinde çıkmış olabilir benim hamile kalmadan önce de vardı nerden baksan 5 senedir var fakat gebelikte çıkan troidlerin %80 ide gebelik sonrasında hala devam etmekte ömürlükte kullanabilirsin , ancak doktorun bırak dediğinde bırakabilirsin