Nesrin_71 Merhaba güzel anneler ne kadar zamanınız kaldı gününü beklerse son 80 aşırı heyecan korku var sizde durumlar nasıl
Gksslm Nesrin_71 Benim de son 80 gününü tamamlamasına ama sezeryan olacak sanırım daha erken olur gibi ☺️
Menisaa Burcu3509 Nesrin_71 son 84 gün kaldı benim de ama benim iki doğumum da 37. Haftada olduğu için daha az kaldı 😍😂
Nesrin_71 bebegimhayalim saat 12 den sonra 79 a düşüyorum bende aynı garip duygu çantasını hatırlamadım daha heyecan korku endişe hersey var Rabbım bu duygulardan geri bırakmasın inşallah 🥰🤲🏻
Gksslm Nesrin_71 normalde 39 haftaya kadar bekletiyoruz ama sancı cekmemen lazım sancıların olursa daha erkende alabiliriz dedi bugün