Nilay96 Bayanlar 38+1 haftalik oldum dün kontrolum vardı normal doğum dedi doktor kasıklarıma çok ağrı giriyor bebek hareket ettikçe 1 hafta sonra tekrar gidicem o güne kadar doğumum gerceklesir mi acaba ya 😊
Nur_50 Nilay96 o zaman beklersin bence 1 hafta daha 😀ben dün yani 37+3 bağlandım doktor hafif sancıların başlamış dedi