Seher1234seher Kızlarrrr,sabah kan ve idrar tahlili verdim. Çok heyecanlıyım.Hayırlı ve afiyetli sonuçlar olur inşaAllah ❤️
Seher1234seher Ummhny İnşaAllah canımm ama az önce açık pembe renkte aferdersin peceteye silince akıntı geldi😔
Seher1234seher Ummhny bilemiyorum ki kuzum belki de hamile değilimdir adet olacağımdır.Rabbimin istediği ne ise o olacak ,kısmet ❤️
Seher1234seher Mehmetabay0990 bekliyorum canimm henüz çıkmadı .Bir iki saate çıkar diye düşünüyorum.Ama lekelenmem devam ediyor ve belim ağrıyor 😔Beta değerim de hamilelik olmayadabilir kendimi hazırladım ki sonucu görünce üzülmeyeyim diye