Rozalii-67 Yonca_26 insAllah benimde göbeğim böyle güzel belirgin olur ya göbekten kapıdan içeri giremiyim istiyorum 😂😂 maşAllah sağlıkla gelsin ❣️
Yonca_26 Rozalii-67 cok erken ögrenmissin kiz seen biz 18 haftalik olduk yarin kontrolde insallah ögreniriz😀
_yeni1tazeanne_ Nazd1 Demekki yok hamileliği tam anlamıyla yaşıyoruz 😂 6 7 aylık olunca napıcaz bilmiyorum herhalde ikiz gebelik sanarlar 😁
Rozalii-67 Yonca_26 yaa kızım çok rahattı kendini çok çabuk gösterdi 😂❣️ masAllah senin daha doktor tahminde de mi bulunmadi ya
Nazd1 Haticeburak06 allam ne tatlı bide sadece göbek olarak gitmişsin bende biraz basenede gitti malesef🙊
_yeni1tazeanne_ Nazd1 Ay desinler kız karnımız büyümemite olsa konusur bunlar yok çocuk zayıf yok yemiyor derler konussunlar kimin umrunda 😅
Haticeburak06 Nazd1 ya bazı hamileler karnın çok büyük fln denildiğinde alınıyomuş ya da kızıyormuş ama ben dahada büyüsün istiyorum bence güzel bişey hamileyiz sonuçta 😄 ha bide ben normaldede çok kilo alan bi insan değilim ve çok su tüketiyorum bu yüzden 🧡