tuzlulimoon Eternal_8 sağlıkla kucağınıza alın inşallah💕 Benim de son 100 tarifi olmayan duygular gerçekten🥹
Eternal_8 Serapjjj mide bulantısı hiç yaşamadım ben şükür. Çok yemekten fenalık geçircem ama.. bebeğim en çok göbek deliği çevresinde hissediyorum göbek deliğinin azıcık altı ya da yanları mesela
tuzlulimoon Eternal_8 hayır sanırım en zoru😂 eşimin beğendiğini ben benim beğendiğimi o beğenmiyor bazen diyorumki birbirimizi gırtlaklamadan karar verebilsek keşke🤣
Eternal_8 tuzlulimoon ahhaahah ne kadar sa aynıyız😅 ben Hazel ismini önerdim eşim sonunda bunu beğendi ama o beğenince ben bi şüphe etmeye başladım emin olamadım isimden😅
tuzlulimoon Eternal_8 paralel evrende kardeş olabilirler mi acaba benimki de öyle abdurrezzak koyalım mis gibi isim diyip duruyor🤣🤣🤣