Rabia_2236 4.haftadayım erken mi doktor için bulunduğum şehirde randevu bulmak çok zor bugüne buldum gitmelimiyim
_Minik_ Rabia_2236 4hafta erken beta hcg testi verin, bugun verirseniz bir de cuma günü verin 48saat arayla 2katına çıkması gerek. 5haftada keseyi göre bilirsiniz
Aysusenn Rabia_2236 bizde 32 günlükken öğrenmiştik ama kese oluşmamıştı. Bir hafta daha bekledik öyle göründü oda alttan muanede bu arada. Ama kişiden kişiye değişir bence istersen 1 hafta daha geçsin. Hem kalp atışlarını duyarsınız 5 haftalıkken duymuştum
mervemurat16 Rabia_2236 kan verdinizmi hamilelik için sağlık ocağında verirseniz folik asite başlar en azından
_merve11 Git kan tahlili felan ister senden değerlerine bakar kese gözükmez erken daha ama folik asite başlatır
Rabia_2236 Kanı 3 haftalıkken öğrendiğimde vermiştim bugünde hastanede verdim kadın doğumda folik asit başladı haftaya tekrar gideceğim