Sefaat Banada doktorum 28.hafta demişti,benim biraz daha zamanım var ama sakin endişelenme bu iğneden daha önemlisi hastaneden çıkmadan yaptıracak olduğun iğne.Yani bunu önlem gereği yapıyorlar ama doğumdan sonra yapılan çok daha önemli.Şöyle soyleyim ilk çocuğunda 28.haftada falan iğne yapan olmadi bana hatta hic duymadım,ama doğumdan sonra hemen yaptılar.Simdi ikincide duyuyorum bu 28.hafta iğnesini.çok şükür 9 yaşında sağlıklı bir çocuğum var sıKıntı olmadı yani