Ronaaa çevreni boş ver, hem durumun riskli hem de normal doğumda doğal olduğu için riskleri önlenemiyor hem anne, hem bebek için komplikasyonlar gelişe biliyor. Doktorun da zaten sezeryan önermiş, sezeryandan da korkma, doğum sancısının yanından hiç bir şey. Sadece yataktan kalkarken acı oluyor, 3gün sonra hafifliyor, 10güne daha iyi oluyorsun