DamlaaCelikkk Selamlar arkadaşlar çok merak ettiğim bir soru var 34 haftalık gebeyim bebeğim doğum pozisyonuna dönmüş tekrar tersine dönermi yoksa doğuma kadar daha dönmezmi
Nur7536 DamlaaCelikkk bebeklerin sağı solu belli olmaz ama genelde dönmüyorlar daha ama dönmezler demekte yanlış olur mesela benimki de doğum pozisyonu almıyor sana ana kadar alabilir dedi bebeklerin işleri belli olmaz
Bircanm DamlaaCelikkk 30. haftadayim baş geliş dedi doktor bazen tekrar dönebilir veya doğuma kadar öyle kalabilir ilk gebeligimdede erken haftalarda dönmüştü bebeğim ama sıkıntı olmadı korkutmayın kendinizi bebişlerin keyfi yerinde nasıl rahat ederlerse öyle davranıyorlar zamanında sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
Tatar59 DamlaaCelikkk ya çok şükür. İnşallah benimki de döner. Tam egzersizlere başlamıştım hasta gibiyim diye bıraktım halim yok.
DamlaaCelikkk Bende dönsün istemiyorum açıkcası Allah nasip ederse normal doğum çok istiyorum ama bugün sanki dönmüş gibi geldi bana terse bende üzüldüm sizlere sormak istedim 😭
Nur7536 DamlaaCelikkk hiç canını sıkma her dk hareket halindeler ters dönmüşse bile geri pozisyonunu alır belkide sana öyle geldi sağlıkla olsunda gerisi boş
DamlaaCelikkk Çok teşekkür ederim Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizinkini inşallah 🙏
DamlaaCelikkk Bircanm insallah canım ya ne bileyim baş aşşağı normal doğum diyince doktor çok sevindim şimdi öyle olmadığını hissednce de üzüldüm inşallah tekrar döner Allahım sanada sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ♥️
A12_S07 DamlaaCelikkk Doktorumda bir iki hafta daha rahat bıraksın seni döner daha günü var dedi zaten hissetmiştim döndüğünü belim agrimisti
Eminekrem42 DamlaaCelikkk benim ilk hamileligimde oğlum doğuma bir hafta kala doğum pozisyonuna gelmişti 😂doğacağı gün bile dönebilir 😂😂
Tatar59 DamlaaCelikkk doktor da döner daha çok var dedi. Kızım hep doğum pozisyonundaydi bu daha dönmemiş deyince doktor korktum bı.
A12_S07 Elifsanduk belim böyle tatlı tatlı ağrır ya o şekilde dizlerim sızlıyordu hafif hafif döndüğünde sol tarafım baya agrimisti demekki ayaklarını dayamış