Kızlar merhaba, gebeliğimin 12. Haftasındayım. Ense kalınlığı 3,38 çıktı. Doktorum biraz fazla olduğunu söyleyerek fetal DNA testine yönlendirdi. Fetal DNA testinin fiyatı 9.200 liraymış. Sizde durumlar nedir? Daha önce başınıza böyle bir durum geldi mi? Biraz para kazanmak için yaptıklarını düşünüyorum biraz da içimde şüphe kaldı açıkcası 😔