Damla92 aynen bende 2.sezeryenim bu 29 yasndaym bağlarız dedi doktorum şaşrdm hatta devlet has.cunku herkes baglatma felan diyor sanki dogursam onlar bakacak 5 yasnda kzimi kendim büyüttüm bunuda öyle kendim buyutucem. Çok zor hem maddi olarak gelecek sunmak hemde bakmak çok zorr. Allah isteyene versin