Sedackrgluu 11 hafta gebeyim. 2 gündür vücudumda uyuşma hissediyorum, ellerimde özellikle ve kafamın arka kısmı ağrıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Ya da buna benzer bir durum? Bu haftalar da normal mi? Hamilelikte ya da.