Kızlar kaç haftalık olduğunuz her halükarda son regl tarihinin ilk gününe göre hesaplanmıyor mı? Bu zamana kadar özelde takipli olduğum doktorum hep öyle hesapladı 37 haftalık görünüyordum. Devlete kontrole geldim bugün bizim ultrasonda 38 haftalık görünüyorsun dedi. Daha önceki iki ultrasonun arasında farklılık olmuş o yüzden öyle kabul etmişiz geç yumurtlama olmuş olabilir falan dedi. Hiçbir şey anlamadım ben şimdi kaç haftalık olduğumu neye göre hesaplıycam 😂 çünkü doğum için gün verilecek bana ona göre. Özeldeki doktorum hiç öyle bir şey demedi.