Sympktz Merhaba anneler.. 2. Çocuk düşüncem olduğu için şuan doktor arayışındayım. Bu doktor hakkında deneyimlerinizi ve hastane hakkında memnun olduğunuz veya olmadığınız şeyleri paylaşır mısınız